Ana Sayfa DALAMAN Dalaman’da Vatandaşlara Aşure İkram Edildi

Dalaman’da Vatandaşlara Aşure İkram Edildi

0
Ortaca FM

Dalaman Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla birlik, beraberlik ve paylaşma ruhunu yaşatmak amacıyla vatandaşlara aşure ikramında bulundu.25 Haziran 2026 saat 14:00 Dalaman Belediyesi Hizmet Binası önünde gerçekleştirilen etkinliğe ilçe halkı yoğun ilgi gösterdi.

Yoğun Katılımla Birlik ve Beraberlik Rüzgarı Esti
Birlik, beraberlik ve paylaşmanın en güzel simgelerinden biri olan Muharrem ayında, dayanışmanın bereketini birlikte yaşamak adına düzenlenen aşure ikramı programı geniş bir katılımla gerçekleştirildi. Dalaman Belediyesi’ne ait mobil ikram aracı ve mobil aşevi aracılığıyla hazırlanan sıcak aşureler, görevliler tarafından kuyrukta bekleyen yüzlerce vatandaşa ikram edildi.
Etkinliğe, Dalaman Belediye Başkanı Sezer Durmuş’un yanı sıra; eşi Binnaz Durmuş, Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Dalaman İlçe Başkanı Bilal Sarıhan ve Dalaman Belediye Başkan Yardımcısı Rıza Kurt da katılarak vatandaşlarla yakından ilgilendi. Protokol üyeleri, aşure tezgahının başına geçerek vatandaşlara bizzat ikramda bulundu ve Muharrem aylarını tebrik etti.

Ortaca FM

Başkan Sezer Durmuş: “Birliğimiz, Beraberliğimiz Bozulmasın”
Etkinlik alanında yerel basına açıklamalarda bulunan Dalaman Belediye Başkanı Sezer Durmuş, Muharrem ayının önemine vurgu yaparak birlik mesajı verdi. Mobil aşevi projelerinin bu tür anlamlı günlerde oynadığı role dikkat çeken Başkan Durmuş, konuşmasında şu ifadelere yer verdi: “Herkese merhabalar. Muharrem ayındayız biliyorsunuz, birlik ve beraberliklerin olduğu aydayız. O sebeple Dalaman Belediyesi olarak kurmuş olduğumuz mobil ikram aracımızla, mobil aşevimizle, aşevimizde vatandaşlarımız için yapmış olduğumuz aşurelerimizi bugün ikramında bulunuyoruz. Büyük katılım var, vatandaşlarımızın ilgisinden hem memnun oluyoruz hem de siyasetçiler olarak ilgiden memnun oluyoruz. Biz de bu etkinliklerde sizlerle birlikte olmaktan memnun oluyoruz. Onun için ben katılan tüm hemşehrilerimize teşekkür ediyorum. Afiyet olsun diyorum. Birliğimiz, beraberliğimiz bozulmasın.

“Vatandaşlardan Yoğun İlgi ve Teşekkür
Dalaman Belediyesi Hizmet Binası önünde kurulan mobil ikram noktasına akın eden Dalamanlılar, bu anlamlı geleneksel etkinliğin yaşatılmasından ötürü memnuniyetlerini dile getirdiler. Aşurelerini alan vatandaşlar, Belediye Başkanı Sezer Durmuş’a ve emeği geçen tüm belediye personeline teşekkür ederek, bu tür sosyal paylaşımların toplumsal bağları daha da güçlendirdiğini ifade ettiler.

Ortaca FM